רשות המיסים בישראל היא גוף שהוקם במטרה לאחד את ניהול גביית המיסים כמקור ההכנסה העיקרי של מדינת ישראל. מתפקידיה של רשות המיסים הינו גביית מס מהכנסה חייבת של חברות מפעילות פיננסית שוטפת כמו גם מעסקאות חד פעמיות. ייעוץ מס לחברות הינו שירות חובה עבור כל עסק ככלי לייעול העסק, מקסום רווחי החברה באמצעות תכנון מס והתנהלות תקינה מול רשויות המס.

לפניכם פירוט תחומי העיסוק של יועצי מס ורואי חשבון בייעוץ מס חברות:


ליווי חברות

שירותי ייעוץ מס לחברות כוללים את ליווי החברה בכל אחד משלבי החיים שלה: בהקמת העסק ורישומו מול רשויות המס כעוסק מורשה או כחברה בע"מ, בפעילות השוטפת של החברה ובשינוי מבני של החברה. יועצי מס יעניקו ייעוץ מקצועי בכל הקשור בדיני מיסוי הישראלי וכן הבינלאומי בנושאים של העסקת עובדים, רה ארגון, ניהול ספרים וכן פעילויות של רכישה ומיזוג.

ייעוץ מס לחברות יכלול ייצוג וכן טיפול בנושאים שונים מול רשות המיסים. בתוך תחום זה יש לכלול השגת אישורים מקדמיים מרשויות המס.

יועצי תכנון מס לחברות יעניקו ייעוץ בתחום מיסוי רווחי ההון , יעסקו בתכנון מס לחברות כאשר תכנוני מס ידועים ככלי לחיסכון משמעותי ולהפחתת מס בעסקאות שונות וכן ימזערו חשיפות מס. היבטי המס השונים לעסקים וחברות

עסקים בארץ נדרשים למתן דיווח ל-3 גופים מרכזיים:

• מס הכנסה.
• מע"מ.
• ביטוח לאומי.


חישוב התשלום לביטוח לאומי


נעשה על פי דיווחי ההכנסה ונגבה בשיעורים קבועים באופן חודשי. חישוב נוסף נעשה בסופה של כל שנת מס. חישוב מס הכנסה לחברות נעשה באופן דומה לתשלום למוסד לביטוח לאומי אולם חישוב זה מביא בחשבון נתונים רבים כגון: מצב משפחתי, מקום מגורים, מגדר, מין, הורות ועוד. בנוסף, חישוב זה נעשה באופן מדורג ואינו קבוע.

חישוב מע"מ

המע"מ הוא מס הנגבה מבעל העסק תמורת תשלום מע"מ אותו הוא גובה מלקוחות העסק עבור רכישת מוצרים או שירותים. דיווח עבור מע"מ נעשה באופן דו-חודשי. עסקים הרשומים כעוסק מורשה והכנסתם השנתית נמוכה מ-100,00 ש"ח פטורים ממס זה אך נדרשים לתת דיווח שנתי לרשויות המע"מ.

 

ייעוץ מס לעסקים וחברות

שירותי ייעוץ מס לחברות כוללים ליווי וסיוע לעסקים בפעילותם העסקית בכל הקשור בהיבטי המס השונים. שירותי משרדי ייעוץ מס לחברות יכללו לרוב גם לווי בהסדרים שונים מול רשויות המס ואף ייצוג משפטי במקרה הצורך בערעורי מס מול רשות המיסים.

צרו איתנו קשר לייעוץ מקצועי ללא עלות
חייגו 077-5416417 או מלאו פרטיכם:

סגירת תפריט

נתקלתם בשאלה ללא תשובה?
בואו אלינו לפגישה ללא עלות!

השאירו פרטים כאן ומיד נחזור אליכם או חייגו עכשיו:
077-5416417