ברוכים הבאים למשרד רוא"ח אחי קרן ושות'משרדנו שוכן ברמת גן ומספק את שירותיו לעסקים וחברות קטנים וגדולים בכל אזור המרכז.

צוות המשרד כולל רואי חשבון מן השורה הראשונה וצוות מקצועי, מנוסה ואדיב המעניק מעטפת שירותית בנושאי הנהלת החשבונות וחשבות השכר.

בקבלת שירות מטעם משרדנו, הקו המנחה אותנו בכל עת, הוא שירות אישי ומסור, שירות המעניק לכל לקוח ולקוחה את הידיעה הברורה כי יש מי שנמצא איתם בכל צעד, תהייה והתלבטות.

מלווים עסקים למעלה מ-25 שנים

זה נכון שהניסיון המקצועי מאפשר עבודה זריזה יותר או בקיאות ניכרת יותר בתחיקות שונות והיבטים הנוגעים לפעילות מול הרשויות. אך בואו נודה על האמת – גם משרד רואי חשבון צעיר מכך יכול להגיע לרמה שכזו בתוך מספר שנים.

אם כך הדבר, מה מייחד אותנו בניסיון שצברנו? הסקנו לאורך השנים, כי ליוויים החשבונאי והפיננסי של עסקים, מוכרח להגיע מתוכם ולא לצדם. שירות מסור ומקצועי הפועל למען רווחיות בית העסק ולמען פעילותו התקינה, מוכרחה להבין את לב לבו – את בעלי ובעלות העסקים.

אנו מתחייבים לשירות מקצועי ואדיב, שירות שפועל למענכם.

שירותי משרד אחי קרן ושות'

משרדנו מעניק קורת גג מלאה בכל צעד ושעל:

קצת עלינו

אם ישנו דבר מה שדבק במקצוע ראיית החשבון, הרי שזוהי הקרירות המסוימת, או אולי יש לומר שרירותיות. מספרים ובטח כאלו שמשקפים מה אנו צריכים לשלם, הם אף פעם לא תחום שמועדף על איש 🙂

אנו כאן כדי לעשות תיקון קל בנושא, ואנו מאמינים כי השירות המשפחתי ניכר לא רק כיוון שזהו רצוננו, אלא גם כי זוהי האווירה השוכנת במשרד.
ראשיתו של משרדנו נעוצה בשנת 1994, אז החליט אחי קרן, רואה חשבון במקצועות לייסד את המשרד. עם מרוצת השנים, בנו יניב קטן, רואה חשבון שניהל מחלקת מיסים באחד מן המשרדים הבולטים בישראל, הצטרף אל שורות החברה כשותף מלא.

 

כל עובד ועובדת הפועלים אצלנו, החל מרואי חשבון מנוסים ועד למנהלי חשבונות וחשבי שכר וותיקים ומיומנים, הם חלק בלתי נפרד ממשרדנו, ואווירה זו, כך אנו מאמינים, מוקרנת גם לחוץ.

בחיפושכם אחר רואה חשבון בפתח תקווה – התייעצו איתנו

הצעד הראשון מתחיל בשיחת היכרות קצרה.

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר לנו פנייה באתר לקבלת שיחה חוזרת.

במעמד השיחה, נשמח להכירכם, להבין את הנפשות הפועלות, את פעילות העסק ואת המטרות הפיננסיות אותן אתם מציבים לנגד עיניכם. נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה והתייעצות, ולבחון אם לפנינו דרך משותפת חדשה ופורייה.

צרו איתנו קשר לייעוץ מקצועי ללא עלות
חייגו 077-5416417 או מלאו פרטיכם:

סגירת תפריט

נתקלתם בשאלה ללא תשובה?
בואו אלינו לפגישה ללא עלות!

השאירו פרטים כאן ומיד נחזור אליכם או חייגו עכשיו:
077-5416417