עבור בעלי עסקים, אחד האתגרים המרכזיים הוא ההתמודדות עם העניינים הבירוקרטים הרבים שמקיפים את העסק. בפתיחה של עסק עבור מי שלא מנוסה בהתמודדות הזו, האתגר הזה יכול להיות קשה במיוחד, ואנחנו באחי קרן ושות’ משרד רואי חשבון כאן כדי לעשות לכם סדר בראש ולהסביר לכם מה הדברים החשובים שעליכם לעשות כאשר אתם ניגשים לפתיחת עוסק מורשה.

 

פתיחת עוסק מורשה

כל עסק במדינת ישראל חייב להיות רשום, ולקבל רישיון לעסק שלו שלמעשה מצביע על כך שמותר לעסק הזה לפעול. בתחומים מסוימים, ישנה רגולציה משמעותית יותר מצד משרדי ממשלה אחרים כמו משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה, אולם כל עוד העסק שלכם לא מתעסק בתחומים הללו, כל מה שאתם צריכים זה פשוט לקבל רישיון לעוסק מורשה.

 

איך פותחים עוסק מורשה

כיום, ניתן לבצע את פתיחת העסק דרך הרשת. לאור העובדה שעסקים מתנהלים בצורה שונה מאשר אנשים פרטיים בהקשר הפיננסי, במהלך פתיחת העסק יהיה עליכם לרשום מיהו הבעלים של העסק, וכמובן מהם חשבונות הבנק שלו. הרישום חייב להיעשות בצורה מדויקת, כיון שככה תוכלו לנצל את כל הזכויות שלכם, וכמובן לקבל מענה בתור בעלי עסקים ולא אחרת.

 

פתיחת תיק עצמאי

תיק עצמאי הוא למעשה תיק במס הכנסה עבור עוסק מורשה. כל עסק חייב שיהיה לו תיק במס הכנסה, למעט אם העסק שלכם הוא עסק שפטור ממס הכנסה. כדי שרשויות המס יקבלו מכם את המיסים, ולא תמצאו את עצמכם עם חובות גבוהים למס הכנסה, וודאו שהרישום שלכם נקלט ושנפתח לכם תיק במס הכנסה. את זה כדאי לעשות בליווי של רו"ח.

 

רואה חשבון לעוסק מורשה

דבר נוסף שחשוב להקפיד עליו הוא שיהיה לעסק שלכם רואה חשבון. כל עוד אתם שכירים אין לכם שום צורך ברואה חשבון, לאור העובדה שאת כל העניינים הפיננסיים מקום העבודה שלכם עושה עבורכם, לרבות ענייני המיסוי. ברגע שאתם עסק בפני עצמכם האחריות עוברת לידיים שלכם. כדי לחסוך זמן יקר ולהימנע מפסדים מיותרים בשל חוסר ידע, כדאי שיהיה לכם רואה חשבון.

 

לסיכום

פתיחת עוסק מורשה מלווה בלא מעט בירוקרטיה, אולם אם מתכוננים לכך מראש בצורה המתאימה זה יכול להיות הרבה יותר קל. מצאו רואה חשבון שיוכל לטפל לכם בעניינים הכספיים של העסק, והכינו מראש את כל המידע שנדרש כדי שההליך יתנהל בצורה מהירה. הקפדה על סדר ומילוי נכון של הפרטים במהלך פתיחת

צרו איתנו קשר לייעוץ מקצועי ללא עלות
חייגו 077-5416417 או מלאו פרטיכם:

סגירת תפריט

נתקלתם בשאלה ללא תשובה?
בואו אלינו לפגישה ללא עלות!

השאירו פרטים כאן ומיד נחזור אליכם או חייגו עכשיו:
077-5416417