עבור בעלי עסקים, עבודה מול רשויות המס בישראל היא מעיקה, מורכבת ומסובכת, ויחד עם זאת קריטית להתנהלות הכלכלית השוטפת והעתידית של כל עסק.

רשויות המס דורשות למעשה מבעלי העסקים דיווחים מלאים על ההתנהלות הכספית והכלכלית של העסק במועדים קבועים. דבר זה כרוך בהתמודדות עם בירוקרטיה מתישה, והדבר גוזל זמן רב ומחייב ידע מקצועי. אי עמידה בדרישות המחמירות עולה הרבה כסף ועלולה להסתיים בפלילים.

טעויות עלולות להסב נזקים כלכליים עצומים לעסק. הן נגרמות כתוצאה מחישובים שגויים, אי הגשה בזמן של מסמכים או כאלה שלא מולאו נכון. ניתן למנוע על ידי ייצוג וייעוץ מקצועי. עבודה של מומחה מול המערכת המורכבת הזאת, העוצמתית והכוחנית הזאת, תחסוך מכם אי נעימויות.

למה כדאי להיעזר בייצוג וליווי מקצועיים?

ההתנהלות של בעלי עסקים אל מול מס הכנסה לא מסתכמת רק בהגשת דו"ח שנתי, דבר מורכב לכשעצמו, אלא גם כשיש צורך בהשגת אישורים, טפסים, חישובי מס, תכנון מס, החזרים ועוד. נוסף על כל אלו צריך בעל העסק לתעד את כל הכנסות והוצאות העסק באופן שוטף ובדיוק כפי שנדרש בחוק.

בכל אחד מהליכי העבודה מול רשויות המס או בהתנהלות הכלכלית השוטפת של העסק יכול ליפול פגם. פגם שכזה, גם אם הוא קטן, עלול להביא לכאב ראש גדול, גורר קנסות, חישובי מס והחזרי מס שגויים, וצורך לבזבז זמן יקר במשרדי מס הכנסה בעצמכם.

עכשיו תוכלו להתמקד בעסק

כל בעל עסק מכיר זאת. התפעול היום-יומי של העסק דורש המון אנרגיות לשיווק, לטיפול בלקוחות, לטיפול בעובדים, לייצור ועוד. אם זה היה תלוי בכם, הייתם מוותרים על העיסוק שנכפה עליכם מול רשויות מס הכנסה, אבל אין לכם ברירה.

בדיוק בשביל זה אנחנו פה. ייצוג מקצועי מול רשויות המס לרבות ייצוג מול מס הכנסה אשר יאפשר לכם חיסכון כלכלי, בצורת החזרי מס גבוהים יותר או הימנעות מקנסות, וייתן לכם את השקט והמרחב הנפשי להתרכז בהתנהלות השוטפת של העסק.

אנשי המקצוע מכירים היטב את נורמות העבודה של מס הכנסה, והם מיומנים בכל הנוגע לטיפול בניירת, חישובים ותכנוני מס שיחסכו לכם לעיתים כסף רב, והתמודדות בירוקרטית שתפטור אתכם מכל העבודה הקשה והמסובכת.

צרו איתנו קשר לייעוץ מקצועי ללא עלות
חייגו 077-5416417 או מלאו פרטיכם:

סגירת תפריט

נתקלתם בשאלה ללא תשובה?
בואו אלינו לפגישה ללא עלות!

השאירו פרטים כאן ומיד נחזור אליכם או חייגו עכשיו:
077-5416417